ul. Gdańska 3, 84-242 Kębłowo

czyli co nowego w ZOBI

2017-08-11 16:05:37

WAKACYJNA WYCIECZKA

Dzisiaj wszystkie przedszkolaki wybrały się na wycieczkę do Gniewina, gdzie podziwialiśmy widoki na okolicę z Wieży ,, Kaszubskie Oko". Czas umiliły nam plac zabaw oraz makiety dinozaurów. Następnie wyruszyliśmy w rejs po Jeziorze Żarnowieckim, gdzie czekała na nas słodka niespodzianka... lody.

WYCIECZKA

2017-07-13 07:58:59

WYCIECZKA DO NADLEŚNICTWA STRZEBIELINO W LUZINIE

Dnia 11.07.2017r. grupa Smerfików i Misiaczków oraz dnia 12.07.2017r.  grupa Króliczków i Tygrysków odwiedzili gościnnie Nadleśnictwo Strzebielino w Luzinie. Wycieczka do lasu wzbogaciła wiedzę przedszkolaków np. na temat gatunków drzew. Dzieci poznawały przyrodę patrząc, słuchając i dotykając. Spędziliśmy miło czas na świeżym, zdrowym powietrzu w otoczeniu pięknej przyrody. Bardzo dziękujemy pracownikom za sympatyczne przyjęcie i poświęcony czas.

NADLEŚNICTWO

2017-07-04 11:44:14

ZAKOŃCZENIE ROKU PRZEDSZKOLNEGO 2016/2017

Dnia 30.06.2017r. w grupach: Smerfów, Misiaczków i Króliczków odbyło się symboliczne zakończenie roku przedszkolnego. Całoroczna praca i zaangażowanie dzieci zostały nagrodzone dyplomami , książeczkami oraz pamiątkowymi zdjęciami. Życzymy wszystkim udanych i słonecznych wakacji.

ZAKOŃCZENIE ROKU

ZAKONCZENIE ROKU

2017-06-29 10:40:47

WYJAZD DO ZOO

W dniu 28.06.2017r. odbyła się wycieczka do ZOO w Gdańsku grupy Smerfików i Misiaczków. Przedszkolaki poznały na żywo egzotycznych mieszkańców ZOO podróżując kolorowym pociągiem. Emocji było co nie miara, dlatego zatrzymaliśmy się na pizzę która zniknęła w mig w brzuszkach maluchów. Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni wróciliśmy do przedszkola z lodami dla wszystkich.

2017-06-29 08:52:42

POŻEGNANIE GRUPY ,, TYGRYSKÓW"

We wtorek 27 czerwca w naszym przedszkolu odbyło się uroczyste zakończenie roku przedszkolnego oraz pożegnanie grupy ,, Tygrysków". Podczas programu artystycznego było trochę śmiechu, trochę łez, ale przecież w życiu już tak jest! W dalszej części odbyło się uroczyste wręczenie dyplomów i upominków dla dzieci. Nie zabrakło podziękowań dla Rodziców, dyrekcji oraz wszystkich pracowników przedszkola.

ZAKOŃCZENIE ROKU

Życzymy udanych, słonecznych wakacji, a w szkole najlepszych wyników w nauce.

2017-06-23 12:09:18

PRZEDSZKOLE NA MEDAL

04.06.2017roku odbyło się uroczyste wręczenie nagród w Plebiscycie Dziennika Bałtyckiego na najlepsze przedszkole. Dzięki państwa głosom zdobyliśmy I miejsce. Bardzo dziękujemy, jesteśmy zaszczyceni takim wyróżnieniem.

W kategorii najlepsza grupa przedszkolna nasze

Misiaczki zajęły III miejsce.

GRUPA NA MEDAL

2017-06-23 11:58:54

WYCIECZKA DO PARKU DINOZAURÓW

Wycieczka do Świata Dinozaurów jaż za nami. Przedszkolaki wyjechały zaraz po śniadaniu do Parku Dinozaurów w Łebie. Przedszkolaki mogły w nim podziwiać przeróżne gatunki dinozaurów od mięso do roślinożernych, małe, duże, latające, a w tym naturalnym środowisku wyglądały jak żywe. Skorzystaliśmy także z dodatkowych atrakcji jakie oferuje Park w Łebie takich jak: diabelski młyn, jazda pojazdami jaskiniowców, przejażdżka samochodem Hobbitów i spektakl pt.,, Piracki Skarb". Zabaw nie było końca,dzieci miały ogromną frajdę z tej wycieczki. Bardzo zmęczeni, szczęśliwie wróciliśmy do przedszkola.

PARK DINOZAURÓW

2017-06-23 11:44:18

WYCIECZKA DO DWORKU DRZEWIARZA

Dnia 12.06.2017r. grupa Króliczków i dnia 14.06.2017r. grupa Tygrysków wzięli udział w zajęciach artystycznych w Bibliotece i Centrum Kultury Gminy Wejherowo mieszczącej się w urokliwym Dworku Drzewiarza w Gościcinie. Wiele wrażeń dostarczyły dzieciom zajęcia fotograficzne, podczas których dzieci wzięły udział w sesji fotograficznej oraz dowiedziały się czym jest ciemnia fotograficzna. Podczas zajęć ceramicznych dzieci wykonały własnoręczne gliniane ozdoby. Był też czas na poznanie historii dworku, obejrzenie wystawy starych przedmiotów oraz wizytę w bibliotece. Bardzo dziękujemy Dyrekcji i Pracownikom BCK za gościnność i zorganizowanie zajęć dla naszych przedszkolaków.

DWOREK DRZEWIARZA

Sesja zdjęciowa

SESJA ZDJĘCIA

SESJA ZDJĘCIOWA

2017-06-06 16:53:49

PIKNIK RODZINNY

Dnia 31 maja na placu restauracji Chata odbył się Piknik Rodzinny z okazji Dnia Dziecka. Celem imprezy było zachęcanie rodziców do wspólnych zabaw ze swoimi dziećmi, a także dostarczenie uczestnikom pikniku wielu okazji do radości, śmiechu i dobrego nastroju. Liczne konkurencje, zabawy zapewniły nam animatorki z Fabryki Animacji. Nie obyło się bez malowania twarzy, waty cukrowej oraz modelowania balonów. Niezwykłą atrakcją dla dzieci była wizyta Myszki Minnie i Minionka. Siła radości i ogromna chęć spędzenia wspólnego czasu pokazała, że niestraszny nam wiatr, który tego dnia wiał z ogromną siłą. Dziękujemy Rodzicom za zaangażowanie w przygotowanie pikniku oraz za czynny udział we wspólnej zabawie a właścicielom restauracji Chata za udostępnienie placu.

PIKNIK RODZINNY                                                      PIKNIK RODZINNY

2017-05-26 15:20:31

DZIEŃ MAMY I TATY

W środę Smerfiki przygotowały przedstawienie z okazji Dnia Mamy i Taty. Recytowaliśmy wierszyki, śpiewaliśmy piosenki oraz głośne Sto lat! Rodzice otrzymali także podarunki własnoręcznie wykonane przez przedszkolaków. Czas umilił nam słodki poczęstunek, przy którym wszyscy obejrzeliśmy wzruszający filmik o naszych Smerfikach.

2017-05-26 14:57:54

W środę z okazji Dnia Mamy i Taty Króliczki przygotowały piękny występ. Dzieci recytowały wierszyki, śpiewały nie zabrakło również tańców.  Nasi weseli Indianie z tej okazji własnoręcznie przygotowały dla kochanych Rodziców miłe upominki. Na koniec w miłej i wesołej atmosferze zajadaliśmy się pysznym tortem. Bardzo dziękujemy za przybycie.

2017-05-23 11:23:38

W czwartek 18 maja 2017 roku w grupie Misiaczków i Tygrysków miało miejsce przedstawienie z okazji Dnia Mamy i Taty. Podczas występu dzieci prezentowały talenty śpiewając piosenki oraz recytując wiersze tematycznie związane ze świętem. Na koniec dzieci wręczyły rodzicom własnoręczne zrobione prezenty. Nie zabrakło wspólnego słodkiego poczęstunku.

2017-05-05 13:38:36

Z WIZYTĄ W BIBLIOTECE

Dnia 05.05.2017r. Smerfy i Misiaki odwiedziły Gminną Bibliotekę w Luzinie. Panie jak zawsze przyjęły nas z uśmiechem. Spotkanie odbyło się w miłej i pełnej wrażeń atmosferze. Dla wielu przedszkolaków, była to pierwsza wizyta w ,, domu książek", ale z pewnością nie ostatnia. Dzieci w wielkim zaangażowaniem wykonywały polecenia do czytanych opowiadań, na końcu zamieniliśmy się w ilustratorów książkowych i wykonywaliśmy magiczne rysunki do przeczytanych historii. Bardzo dziękujemy za miłe spotkanie.

biblioteka

Biblioteka

2017-04-25 12:51:21

EKOLOGICZNY POKAZ MODY

Dnia 24.04.2017r. w grupie Smerfików i Misiaczków odbył się prestiżowy Ekologiczny Pokaz Mody. Stroje wykonane przez znanych projektantów zaprezentowali wybitni modele. Wszystkie stroje zachwycały pomysłowością i kolorami. Pośród kreacji zostały w każdej grupie wyłonione po trzy najbardziej przykuwające oko. Po ceremonii rozdania nagród, wszyscy razem ruszyliśmy sprzątać naszą Planetę.Dziękujemy wszystkim przybyłym rodzicom.

POKAZ MODY

2017-04-25 10:27:13

ŚWIATOWY DZIEŃ ZIEMI

Dnia 24.04.2014r. w grupie Tygrysków obchodziliśmy Światowy Dzień Ziemi połączony z dniami otwartymi w naszym przedszkolu. Dzień ten miał na celu kształtowanie świadomości ekologicznej i poczucia odpowiedzialności za stan Ziemi i środowiska przyrodniczego. Nie zabrakło ekologicznej pracy plastycznej i spaceru połączonego ze zbiórką śmieci. Dziękujemy za obecność przybyłym rodzicom.

DZIEŃ ZIEMI

2017-04-21 13:24:13

DZIEŃ OTWARTY

Grupę Króliczków odwiedzili dziś rodzice z okazji Dnia otwartego. Rodzice mogli zobaczyć i popracować razem z nami. Zamieniliśmy się w przyjaciół przyrody. Dzieci dowiedzieli się w jaki sposób należy dbać o naszą Ziemię. Poznaliśmy ważne słowa: EKOLOGIA, SEGREGACJA, ODPADY, RECYKLING. Nie zabrakło też zabawy ekologicznymi kręglami i ratowania Ziemi. Na koniec złożyliśmy przysięgę Przyjaciół przyrody, którą podpisaliśmy kolorowymi dłońmi.

Dziękujemy rodzicom

2017-04-20 16:19:00

WYJAZD DO CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI

Dnia 20.04.2017r. odbył się wyjazd do Centrum Nauki ,, Experyment" w Gdyni, w którym uczestniczyła grupa Tygrysków i Króliczków. Dzieci mogły samodzielnie eksperymentować korzystając z licznych interaktywnych stanowisk a cała wystawa cieszyła się wielkim zainteresowaniem uczestników. Wykonywane przez dzieci zadania łączyły nowoczesną edukację z doskonałą zabawą. Po ponad 2 h eksperymentowania wróciliśmy pełni wrażeń po spotkaniu ze światem nauki. Miejsce to, wyzwoliło w dzieciach kreatywność, pobudziło ciekawość i głód wiedzy.

eksperyment

2017-04-14 15:13:59

ŻYCZENIA WIELKANOCNE

Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych, przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością. Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego "Alleluja".

Życzy

Przedszkole Zobi

Wielkanoc

2017-04-14 14:59:48

WIELKANOCNE ŚNIADANIE

W Przedszkolu Zobi odbyło się Wielkanocne śniadanie. Każde dziecko przygotowało  przepyszne, zdrowe i kolorowe kanapki, które potem z apetytem i w miłej, świątecznej atmosferze razem zjedliśmy. Po takim sytym śniadaniu dzieci szukały ,, Zajączka". Okazuje się, że przedszkolaki były i są grzeczne, ponieważ każde dziecko otrzymało prezent od Zajączka.

Wielkanoc

2017-03-28 14:54:41

WYJAZD DO SALI ZABAW BUZIACZEK

Dnia 28.03.2017r. grupa Króliczków oraz dnia 31.03.2017r. grupa Tygrysków wybrali się do Sali Zabaw Buziaczek w Wejherowie. Pani Ilona wraz  z Panią Karoliną zapewniły grupom wiele ciekawych zabaw. Króliczki i Tygryski łapały bańki, tańczyły, uczestniczyły w konkursach. Na koniec dzieci zagrały z Paniami w przeciąganie liny. Buziaczek oferuje świetną zabawę i wiele radości. Dzieci otrzymały słodkie lizaki i balony a także zamieniły się w bajkowe postaci za pomocą malowania twarzy. Dziękujemy.

Buziaczek

2017-02-24 13:01:09

KONKURS RECYTATORSKI - WIERSZYKI ŁAMIĄCE JĘZYKI

W dniach 22 i 23 luty nasze przedszkolaki brały udział w  Pierwszym Powiatowym Konkursie Recytatorskim zorganizowanym przez Powiatową Bibliotekę Publiczną w Wejherowie z okazji Narodowego Dnia Języka Ojczystego. Dzieci recytowały wierszyki łamiące języki. Poziom prezentowanych utworów był bardzo wyrównany. W naszym przedszkolu III miejsce zajęła Cornellia Hoschschulz, gratulujemy bardzo serdecznie Cornelii oraz wszystkim uczestnikom konkursu. Życzymy wszystkim dzieciom dalszych sukcesów.

Konkurs

2017-01-26 14:52:41

DZIEŃ BABCI I DZIADKA

Dnia 25.01.2017r. grupa Misiaczków oraz Tygrysków, a także dnia 26.01.2017r. grupa Smerfików oraz Króliczków obchodziła uroczyście Dzień Babci oraz Dziadka. Przedszkolaki przygotowały przepiękne przedstawienia, a całość uświetnił słodki poczęstunek wraz z upominkami, które zostały wykonane przez nasze przedszkolaki.

DZIEŃ BABCI DZIADKA DZIEŃ BABCI I DZIADKA

DZIEŃ BABCI I DZIADKA DZIEŃ BABCI I DZIADKA

2016-12-22 14:31:27

JASEŁKA BOŻONARODZENIOWE

W dniach 20 i 21 grudnia 2016 r. w naszym przedszkolu odbyły się jasełka bożonarodzeniowe. 20 grudnia cześć artystyczną przedstawiały Smerfiki i Króliczki. 21 grudnia występowały Misiaczki i Tygryski. Przedszkolaki wspaniale umiliły nam ten cudowny czas oczekiwania na Boże Narodzenie. Wspaniała scenografia wprawiła zgromadzonych rodziców w świąteczny nastrój. Ogromne zaangażowanie przedszkolaków oraz pracowników przedszkola opłaciło się, gdyż przedstawienia wywarły duże wrażenia i poruszenia. Na zakończenie wszyscy goście zasiedli do wigilijnych stołów i w miłej atmosferze spożywali słodki poczęstunek.

JASEŁKA

jasełka

2016-12-09 15:05:55

GOŚCIE W PRZEDSZKOLU

Przedszkole ZOBI odwiedzili dziś niezwykli goście. Przedszkolaki miały okazję obejrzeć przedstawienie pt. ,, Zimowa Baśń". Przesympatyczny Bałwanek i przemiła Śnieżynka opowiadały o zimowych przygodach. Dzieci nauczyły się piosenki o Mikołaju, która sprawiła że przybysz z Laponii zjawił się w naszym przedszkolu. Na koniec Święty Mikołaj wraz ze Śnieżynką rozdali przedszkolakom prezenty i zrobili sobie z nami zdjęcia.

2016-11-24 16:18:17

SPOTKANIE Z ŻOŁNIERZEM MARYNARKI WOJENNEJ

Dnia 24.11.2016r. w ramach akcji ,, ciekawy zawód" gościliśmy w naszym przedszkolu Pana Stanisława Wilk - tatę Błażeja żołnierza Marynarki Wojennej. Pan Stanisław pracuje w Porcie Wojennym w Gdyni i służy na okręcie. Dzieci zobaczyły wyjściowy mundur marynarza i mogły przymierzyć czapkę. Wysłuchały fascynujących opowieści o bardzo ciężkiej i odpowiedzialnej pracy w wojsku polskim. Obejrzały również film o okrętach podwodnych. Dzieci zadawały mnóstwo pytań, na które nasz gość odpowiadał z wielką cierpliwością. Bardzo dziękujemy za spotkanie.

marynarz

2016-11-22 15:54:17

WIZYTA MUZYKA

Dnia 22.11.2015r. mieliśmy ogromną przyjemność gościć Pana Michała Cieśluk - tatę Mayi, który opowiedział dzieciom o instrumentach smyczkowych. Z zafascynowaniem słuchaliśmy jak P. Michał grał na skrzypcach i gitarze. Mieliśmy okazję zaśpiewać i zagrać z naszym gościem. Dzieci bardzo zainteresowane spotkaniem z tatą Mayi. Dziękujemy za poświęcony nam czas oraz za przybliżenie przedszkolakom wartości muzyki i jej piękna.

MUZYK

2016-11-25 14:55:23

DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA

25.11.2016R. świętowaliśmy w przedszkolu  Dzień Pluszowego Misia. Na początku wszystkie przedszkolaki przedstawiły swoje przytulanki, po czym zatańczyliśmy do misiowej piosenki. Wspólnie zaśpiewaliśmy głośne ,, sto lat" swoim misiaczkom i bawiliśmy się z chustą animacyjną. Podwieczorek tego dnia zjedliśmy jak prawdziwe Misie, zajadając się pysznym oraz zdrowym miodem!

dzien misia

2016-11-18 16:25:18

WYJAZD DO SUMMER BABY

Dnia 18 listopada Misiaczki i Smerfiki wybrały się do sali zabaw Summer Baby w Wejherowie. Jak zawsze na początku największą atrakcją dla dzieci była jazda autokarem, którą wszystkie dzieci uwielbiają. Na miejscu czekały już na nas dwie przemiłe panie animatorki, które bardzo serdecznie nas przywitały i pod opieką których rozpoczęliśmy naszą zabawę. Dzieci wspaniale pokonywały przeszkody na konstrukcji, zdobywając coraz wyższe piętra. Najmłodsze dzieci skąpały się w basenie  z kulkami. Na pewno niedługo tam, wrócimy, ponieważ dzieci choć zmęczone -  szczęśliwe wróciły do przedszkola.

SUMMER BABY

2016-10-31 15:02:38

BAL DYNI U SMERFIKÓW I MISIACZKÓW

Dnia 31.10.2016r. Smerfiki i Misiaczki świetnie się bawiły z okazji Balu Dyni. Zabawa rozpoczęła się od rozdania nagród za udział w konkursie na najoryginalniejszą dynię. Następnie dzieci brały udział w różnych zabawach oraz grach a także wykonały prace plastyczne metodą sensoplastyki. Główną atrakcją dnia był słodki poczęstunek w smaku dyni przygotowany przez nasze Panie oraz pieczenie gofrów dzięki uprzejmości mamy Mateusza z grupy Misiaczków. Dziękujemy za liczne przybycie i miłą zabawę!

bal

2016-10-31 14:52:57

KONKURS NA NAJŁADNIEJSZĄ DYNIĘ

Dnia 27 października 2016r. dzieci z rodzicami przynieśli do przedszkola piękne udekorowane dynie. Dzień póżniej odbyło się głosowanie, które wyłoniło następujących zwycięzców :

W grupach Tygryski i Króliczki

konkurs

2016-10-31 14:37:55

PASOWANIE NA PRZEDSZKOLAKA

Dnia 28.10.2016 roku odbyło się uroczyste pasowanie na przedszkolaka dzieci z grupy Misiaczków. Dzieci ten szczególny dzień uświetniły swoim występem, recytując wiersze i śpiewając piosenki. Po uroczystym pasowaniu dzieci otrzymały słodkie rożki obfitości oraz pamiątkowe dyplomy. Następnie miło spędziliśmy czas z zaproszonymi gośćmi przy słodko zastawionym stole. Życzymy naszym świeżo up[ieczonym przedszkolakom dużo radości i wiele miło spędzonych chwil w naszym przedszkolu.

PASOWANIE

2016-10-14 13:35:40

WYJAZD NA WARSZTATY PLASTYCZNE DO WEJHEROWSKIEGO CENTRUM KULTURY

W dniu 13.10.2016r. grupa Tygrysków uczestniczyła w warsztatach plastycznych          pt. ,, GALERIA OK" organizowanych przez WCK Wejherowo. Dzieci poznały różnicę między galerią sztuki a galerią handlową. Zachęcone przez prowadzącego dzieci kopiowały obejrzane w galerii obrazy, co nie było prostym zadaniem. Pobyt w Wejherowie zakończyliśmy spacerem po parku. Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni wróciliśmy do przedszkola, a to co robiliśmy uwieczniliśmy na fotografiach.

WCK WEJHEROWO

2016-10-04 12:40:12

WYJAZD DO PIEKARNI W LUZINIE

Dnia 04.10.2016r. we wtorek grupa Króliczków i Tygrysków wraz z paniami odwiedziła piekarnię w Luzinie. Dzieci chętnie słuchały pracowników piekarni, którzy przekazali naszym przedszkolakom w jaki sposób powstaje pieczywo, które chętnie potem zjadamy. Podczas wizyty dzieci miały okazję skosztować smacznych ciasteczek prosto z pieca. W przedszkolu cenną wiedzę uzyskaną w piekarni nasze przedszkolaki przelały na papier. Piękne rysunki można obejrzeć na naszej gazetce - Zapraszamy.

Piekarnia w Luzinie

2016-09-27 13:23:59

WYJAZD NA POKAZ FILMÓW ANIMOWANYCH DO WEJHEROWSKIEGO CENTRUM KULTURY

Dnia 23.09.2016r. najmłodsze dzieci z naszego przedszkola wybrały się do Wejherowskiego Centrum Kultury na przegląd filmów animowanych. Oglądaliśmy takie bajki jak: ,,Gdzie rosną perły", ,, Karate", ,,Kociodrapka", ,, Pan Toti i Wielkie Jajo". Ogromną frajdę jak zwykle dzieciom sprawiła jazda autokarem. Po powrocie z kina dzieci przelały wrażenia z wyjazdu na kartki, powstały interesujące rysunki, które można podziwiać na naszych gazetkach.

Wyjazd do WCK

2016-06-02 13:56:48

PIKNIK RODZINNY

Dnia 01.06.2016r. na placu naszego przedszkola Zobi odbył się Piknik Rodzinny z okazji Dnia Dziecka.Naszą zabawę rozpoczęły animatorki z Fabryka Animacji, które rozbawiły nasze dzieciaki i zarazem rodziców różnymi zabawami takimi jak: tańce przy muzyce, malowanie twarzy, rozdawanie baloników i waty cukrowej. Najlepszą atrakcją dla dzieci okazały się Myszka Minnie i Lisek.  Tego dnia udało nam się zaczarować naszych rodziców, którzy chętnie towarzyszyli i uczestniczyli w naszych tańcach i konkursach. Na twarzach  dzieci widać było uśmiechy i zadowolenie z zabawy więc cel pikniku został osiągnięty. Rodzicom dziękujemy za przygotowanie ciast i sałatek a mamie Huberta za zasponsorowanie kiełbasek. Serdecznie dziękujemy gościom  za przybycie i wspaniałą zabawę!

Zapraszamy za rok!

2016-06-02 06:56:16

SPARTAKIADA

Dnia 31.05.2016 r. dzieci z przedszkola wzięły udział w VIII Gminnej Spartakiadzie Przedszkolaków. Dzieci udały się autokarem na spartakiadę która odbyła się na Hali Widowiskowo - Sportowej w Luzinie. Przedszkolaki Zobiaki przygotowując się do zawodów zrobiły transparent z nazwą przedszkola i hasłem: Przedszkolaki Zobiaki to wysportowane dzieciaki! Jako drużyna ubraliśmy się w kolorze niebieskim i siedząc na trybunach skandowaliśmy hasło : Czy dziewczyny, czy chłopaki wygrać muszą dziś Zobiaki! Spartakiadę rozpoczęliśmy przemarszem dookoła hali z transparentami. Następnie dzielnie walczyliśmy w przygotowanych konkurencjach z innymi drużynami. Po wszystkich konkurencjach zasłużyliśmy na słodki poczęstunek. Atmosfera zawodów mimo wszystko  była bardzo przyjazna. Dzieci poczuły ducha walki i z determinacją podchodziły do wszystkich konkurencji. Spartakiada również kończyła się przemarszem po czym przyszedł czas na ogłoszenie wyników i rozdanie przez Wójta Gminy Luzino pucharów, dyplomów i medali dla wszystkich przedszkoli. Najbardziej atrakcyjną nagrodą dla dzieci okazał się sprzęt sportowy którym nasze przedszkolaki przygotowują się do kolejnej spartakiady już za rok!

Dziękujemy Dzieciom i Organizatorom za wspólną zabawę oraz rodzicom za zaangażowanie i trzymanie kciuków.

2016-05-20 12:43:25

DZIEŃ MAMY I TATY

Jak co roku w naszym przedszkolu uroczyście celebrowaliśmy Święto Mamy i Taty.

Dnia 17 maja swoich rodziców gościła najmłodsza grupa Misiaczków, która rozpoczęła swoje przedstawienia od zatańczenia układu przygotowanego przez Panią Agnieszkę Rybacką, następnie dzieci powiedziały wiersze i zaśpiewały piosenki dla swoich rodziców. Po przedstawieniu świętowali przy syto zastawionym stole.

Dnia 18 maja występ przygotowały Tygryski, które również zaprezentowały swoje zdolności taneczne, teatralne i wokalne. Na koniec uroczyście odśpiewały swoim rodzicom ,, sto lat " i wręczyły własnoręcznie przygotowane prezenty.

DZIEŃ MAMY I TATY

Dnia 19 maja swój występ dla kochanych rodziców zaprezentowała grupa Króliczków, które również powiedziały wiersze, zaśpiewały piosenki i zatańczyły. Po przedstawieniu wręczyły ramki ze zdjęciami i laurki, następnie miło spędziły czas z rodzicami.

Dziękujemy wszystkim rodzicom za pomoc w przygotowaniu dzieci do występów oraz pyszności, które pojawiły się na naszych stołach.